2009-02-17

Australia


Kom precis hem från bio. Filmen Australia.
Snyft. Är nog lite kär i Hugh Jackson nu tror jag ;-)
Ni som sett filmen: Scenen där de har slagit läger ute i bushen och han står och tvättar sig och har bar överkropp? Suck suck suck!
Lillkillen Neelah också, oj vilken sötis, otroligt vackra ögon. Bra film, om än ganska förutsägbar...

För övrigt så har inte mycket hänt. Kollega K och jag tog idag en promenad till thairestaurangen och tillbaka, alltid något. Slank in på skoaffären och blev lite besviken då jag såg att stövlarna jag betalade 1.400 kr för förra månaden nu var nersatta till halva priset. Ruskigt irriterande då jag dessutom frågade om de skulle komma på rea!

Alla mina ringar är för stora så jag har köpt en ny ring idag också. Bildbevis kommer i fotodagboken vilket millenium som helst ;-)

Natti natti, nu ska jag sova och drömma att jag och Hugh Jackson rider bort tillsammans i månskenet. Ha ha ha

4 kommentarer:

Anonym sa...

Även jag tycker att Hugh Jackson är en riktig hunk!

Anonym sa...

Jag är "hunk-blind". Det är nog tre år sen jag slutade lägga märke till dem bara. Ingen speciell orsak eller så...

Fasligt irriterande med rea, faktiskt! Jag var envis den här vintern och väntade in rean. Det slutade med att jag fick ett par kängor jag kollat på länge för 99:- istället för 400. Det var en mkt bra affär!


Ang katten. Jag har haft katter större delen av mitt liv. Den här är den enda jag haft trubbel med på den fronten. Nån gång ska det ju ske! *s*

angela sa...

Ja han är en riktig läckerbit den där Hugh.

Men du jag tror att de är skyldig att tala om när man frågar om nåt kommer på rean.. kolla med konsumentrådgivningen. Du kanske kan få tillbaka lite slantar.

Mia sa...

angela: har kollat och de är tydligen INTE skyldiga att tala om sånt här. TYVÄRR! :-(