2009-02-11

Spinning

Nyss hemkommen från spinning. Skönt skönt!
Fick lite hjärtklappning när jag såg att det inte var vår vanliga ledare utan Annika, som vanligen kör spinning i ett högre tempo. Gulp, tänkte jag, nu blir det hårdkörning! Men det var inget att oroa sig för, det var ett jättebra pass!
Använde mitt silikonöverdrag till sadeln och det var verkligen guld värt. Fick ont i ändan ändå, men absolut inte som utan. Har bokat upp mig för nästa onsdag också. Det här känns riktigt bra måste jag säga. Jag är på G. Hoppas det håller i sig nu bara. Jag har en tendens att tröttna ganska snabbt (för att jag är så jädra lat) men nu ska jag banne mig hålla fast vid detta!

Igår satt jag och slötittade på tv och fastnade vid nåt som heter "halv åtta hos mig". Det är tydligen några personer som inte känner varandra som äter mat hemma hos varann. Igår var de hos någon som hette Björn. Värsta goda maten bjöd han på, så jag skrev illvasst ut recepten från www.recept.nu, kalasbra. Det roligaste med programmen var dock Helge Skoog som var "kommentator" och jag måste säga att det var bland det roligaste jag hört på länge. Det är omöjligt att återge vad som var roligt, ni måste helt enkelt kolla på programmet. Tror det går varje vecka...

1 kommentar:

Millan sa...

Önskar dig en trevlig helg & skickar en stor Alla Hjärtans Dags-kram till dig!

//Millan