2009-02-09

Lista

Stal den här hos Jerry

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Eftersom jag använder den som väckarklocka så är den ständigt på, även på natten

02. Vem såg dig senast naken?
Hehe, det avslöjar jag inte!

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Lite pojkflicka, lång och lite överviktig.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Rynkig skulle jag tro. Säkert har några gråa hår kommit också

05. Hur var du på dagis?
Har aldrig gått på dagis, mamma var hemmafru ;-)

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är nog rätt bra att ha som arbetskamrat, jag tar tag i saker, har idéer och vågar säga vad jag tycker. Jag är effektiv och låter inte saker ligga och mögla...

07. Har du celluliter?
Ingen aning, det har jag säkert!

08. Biter du på naglarna?
Nja, var nagelbitare till för ca 15 år sen, nu har jag långa naglar, men går en nagel av så är jag där och nafsar lite

09. Har du något handikapp?
Nej

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Hahahaha, det har jag redan…hahahaha!

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Jag ser nog gud som en man

12. Svär du?
O ja

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Nja, beror på hur "på" de är. Är de trevliga så är jag trevliga. Är de för påstrida så snoppar jag av dem

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
En 2:a skulle jag tro

15. Tror du på utomjordningar?


16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Spaghetti med köttfärssås

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Lever

18. Har du blivit arresterad?
Nej tack och lov

19. Ljuger du?
Det händer

20. Har du kysst en polis?
Nej

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nej, det kan jag väl inte påstå

22. Har du någonting att dölja?
Mitt gäddhäng då kanske ;-)

23. Vad har du på din nyckelknippa?
En gris som är en ficklampa och en blomma

24. Är du / har du varit gift?
Nej

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojk/flickvännen från krogen?
Ja

26. Kan du laga cyklar?
Hm, ja vill jag så kan jag nog. Men jag vill inte ;-)

27. Kan du fixa med bilar?
Samma svar som ovan

28. Brukar du köra om?
Ofta ofta, kör alldeles för fort!

29. Kan du baka bröd?
Ja, absolut!

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja, oj vad bra att jag blev påmind om det. Jag måste frosta av min frys ju!

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Oj vad svårt. Hm... Greys Anatomy kanske...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är rätt säker på att du kan slå av mobilen trots att du har alarmet på. :)