2009-02-06

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Maria - häpp, här kommer mitt foto!


Den här bilden ligger i bilden "natur" och sedan "blommor". Gillar bäst den härliga somriga färgen på blomman!

- Gå in i mappen "Mina bilder" i din dator
- Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
- Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
- Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade

Jag utmanar; Angela och Nina (nu när ni börjat på fotokurs;-) ), AKP, Linda och så två till - de som vill!

1 kommentar:

Daarkh sa...

Då jag inte förvarar så mycket bilder i just den mappen, så har jag inte ens 6 mappar där... men den 6:e bilden i mappen var loggan jag gjorde till vår blogg, dvs "Från Bulle till Pinne" skylten.

Roligare än så var det inte.. :/