2009-02-13

zzZzzzZZzzZzzZZzz

Herrejisses vad trött jag har varit idag! Mamma och jag åkte till Hudik för lite shopping men jag kände mig mest "upphängd och nersläppt". Hittade ett par jeans (de jag köpte i december är för stora) och en skjorta samt kuddar på Indiska. Det var det hele... Vi fikade semla på Dackås nya kondis, oj vad med folk det var där! Goda semlor hade de också. Mamma fyller år i morgon så hon fick mitt paket idag eftersom jag inte är hemma i helgen.

Tog ett bad ikväll och det gjorde ju inte precis att jag blev piggare. Slötittade på Lets Dance men drog igång en film (Pianisten) som jag strax ska se klart. Antar att jag somnar efter typ 10 minuter ;-)

I morgon åker jag till Söderhamn för möte och planering av sommaren med SMC.

2 kommentarer:

angela sa...

Härligt att vara tvungen att köpa nya jeans för att de gamla blivit för stora :)

Såg att din mamma och jag fyller år på samma dag.. bästa datumet att ha en födelsedag på ju ;)

Anonym sa...

Misstänkte väl att du var "ute på"... saknade dig på ett visst ställe idag ;-)
/hyllan