2009-04-08

Gör om mig

Oooooo, idag var reportaget i tidningen. Hm, jag tyckte nog att det var lite få bilder. Men nu är jag säkert gnällig i överkant. Det var en stor bild på framsidan och sedan tre ganska små bilder på oss var. Jag var även på bild i en annons från Johanna, affären där mina kläder kom ifrån. Jag hade kanske velat se mer av själva förvandlingen, typ under sminkning etc. Men men, det blev bra bilder och så jäkla illa var det då inte ;-)

Hoppas detta funkar nu då:
Här är länk till tidningen. Reportaget är på sidan 10 och annonsen från Johanna på sidan 9.

Om inte länken ovan funkar; gå in på www.ljusdalstidning.com och klicka på "webtidning".

3 kommentarer:

snöstjärna sa...

Såg dig i tidningen snygging! Tyckte de var lite sålt med bilder jag med =P Man skulle ju velat se mer om förvandlingen =)

Marion sa...

Jag fattar inte riktigt hur man kollar, men ska göra ett tappert försök straxt!

Måste ha varit super kul att vara med om detta!

Linda sa...

Baaah! Jag har väntat i evigheter på att sidorna i webtidningen ska ladda... Gör ett försök senare!

Kram så länge!