2009-04-01

Lista

Lovar du att vara ärlig?
Jag lovar ingenting…

Ditt namn?
Eva-Marie Christina Mia Olsson

Smeknamn?
Emo

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Brukar inte sörja till musik, men Bad med U2 kanske skulle passa...

Beroende av?
Min dator, vänner, mat och vatten

Vad folk tror om dig?
Tror att de tror att jag är rätt självsäker

Stämmer det?
Nej

Vad får du oftast komplimanger för?
Nuförtiden får jag komplimanger ang att jag blivit smal. Det är jättekul och jag blir väldigt glad!

Vad säger du för att imponera på någon?
Något klyftigt och intelligent kanske ;-)

Hur imponerar man på dig?
Svårt fråga... *funderar*. Ja jag imponeras nog av självinsikt, människor som vågar visa sårbarhet samt omtänksamhet

Brukar du skratta för dig själv?
Ja, det händer

Vad står det i ditt senste inkommna SMS?
Varor från Gudrun Sjödén finns att hämta på OK/Q8... osv... ;-)

Var bor du?
Tallåsen, Ljusdal, Hälsingland

Trivs du där?
Jajjamensan!

Äger du några converse?
Nej

Sprit, cider, vin eller öl?
Vitt vin

Brukar du bli för full?
Har hänt några gånger nu efter sen jag minskat över 50 kg, jag blir lättare berusad och det är lite svårt att veta sin begränsning

Vad har du för mobiloperatör?
Telia

Är du allergisk mot något?
Ja, mot kattungar

Har du haft sex i dag?
Nej

Vad svarar du i mobilen?
Mia

Vem ringde du senast?
Stefan

Vad sa den du pratade i telefonen med?
Vi diskuterade talböcker och lite annat

Antal timmars sömn per natt?
Ca 6

Sov du ensam?
Ja tyvärr…

Brukar du komma i tid?
Alltid!

När mår du bra?
Jag mår bra för det mesta. Jag mår ofta bra när jag åker hem från jobbet och har haft bra möten med elever.

När blev du fotad senast?
Oj, det var nog förra lördagen då jag var med på "Gör om mig"

Hur känner du dig nu?
Fullproppad i skallen av idéer (kom precis från styrelsemöte)

Vanlig färg på dina kläder?
Lite olika, men svart, vitt, turkost blir det rätt ofta

Vad tycker du om dina fötter?
De är alldeles för stora och så luktar de illa ;-)

Vad saknar du i ditt liv?
En man

Hade du en bra kväll i går?
Jobbade igår kväll, så det var lite drygt

Favoritdryck på morgonen?
Ingen alls. Äter fil o müsli, men dricker inget förrän jag kommer på jobbet då det blir kaffe

Rakar du benen?
Nej

När brukar du senast gå och lägga dig?
Oftast runt midnatt eller strax efter

Är du blyg?


Sysslar du med någon idrott?
Spinning och BodyPump, om det nu räknas

Vill du hellre ha brev än mail?
Tycker båda är trevligt att få

Tror du på kärleken vid första ögonkastet?
Ja

Har du spytt offentligt?
Nej, inte vad jag minns

Vad skulle du göra om du vore en kille för en dag?
Det klassiska, ha sex!

Är du nöjd med ditt liv?
Både ock, det finns mycket jag skulle ha velat ha ogjort eller skulle ha gjort annorlunda

Är du bortskämd?
Nej

Vad gör du i morgon?
Jobbar först, sen ska jag på massage, efter det får jag fikafrämmande

Vad är det värsta du vet?
Översitteri

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Omöjligt att svara på, det beror på tillfälle

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Kommer inte på någon direkt, möjligen Bono, för hans världsengagemang

Vad längtar du till?
Mc-säsongen!!!

Vad har du för schampoo?
Köper alltid hos frisören, just nu Matrix

Vad är det finaste du fått?
Ingen aning

En speciell dag du minns?
När pappa dog

Hur gammal är du?
44

Tycker du om någon just nu?
Ja, Gustav och Elin såklart! och mina vänner

Du samlar på?
Erfarenheter

Gröna eller röda äpplen?
Gröna

Vem ringer du när du är ledsen?
Ringer sällan någon då, möjligen mamma

Gillar du golf?
Nja

Vilken tid gick du upp i dag?
Halv sju

Har du sovit i din säng i natt?
Ja

Har du strumpor på dig?
Ja

Är det okej att gråta?
Absolut

När grät du senast?
Förra veckan när jag tittade på film

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Köpa ett nytt hus

Bär du glasögon eller linser?
Japp, glasögon oftast, men linser när jag åker hoj

Tycker du att det är viktigt med märkeskläder?
Absolut inte

När går du upp ur sängen en helgdagsmorgon?
Oftast senast halv nio

Har du någon piercing?
Nej

Vill du gifta dig?
Vet inte

Vill du ha barn?
Nej

Solar du ofta?
Näe, långtråkigt

Är du bra på att laga mat?
Skapligt bra om jag anstränger mig i alla fall

Är du flygrädd?
Nej

Hur vig är du?
På en skala? Ca 3!

Är du musikalisk?
Nja, det vet jag inte. Jag gillar dock att lyssna på musik

Vad dricker du när du är törstig?
Vatten

Vilken är din favoritglass?
Nogger

Tror du på ett liv efter döden?
Nja

Tycker du om sushi?
Ja

Vad äter du helst när du ser på film?
Inget särskilt

Bor dina föräldrar tillsammans?
Pappa är död, för övrigt så skilde de sig när jag var 14

Har du tandläkarskräck?
Ja

Är du morgon eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska, utan tvekan!

Vilken ögonfärg har du?
Blå

Har du någonsin gråtit dig till sömns?
Tror inte det

Röker du?
Nej

Hur ofta tränar/motionerar du?
Två gånger i veckan oftast

Senaste låt du hörde på?
Den där urdåliga med vad heter hon/de nu.... eeeeh... låten heter PokerFace i alla fall. (På radion hem från mötet)

2 kommentarer:

Sofia sa...

Nogger är också min favorit :)

Maria sa...

Rolig lista!
Kram