2009-04-29

Träningsvärk!

I förrgår stod jag dubbelvikt och oljade in trall i några timmar, igår tränade jag BodyPump och ikväll Spinning. Stackars min arma kropp! Men nu blir det vila tills på söndag då det är Pump igen. Det känns fortfarande skönt att ha kommit igång. Såhär länge har jag faktiskt aldrig hållit ut med någon träning i hela mitt liv. Undrar hur det blir i sommar då det är uppehåll på gympan, då borde jag ju hitta på nåt annat. Men men, det är ju lätt att det inte blir av, att man skyller på nåt. Jag har ju träningskort på gymet kvar, det går ut i september, kanske borde komma igång där då... tål att funderas på.

Nu är min Triumph nyservad och värmehandtagen är på. Så det är bara att tuta och köra. Flax körde hem den till mig ikväll så nu står den på plats här hemma. Skönt, då är det bara att åka hoj till jobbet när jag har lust med det :-)

Inga kommentarer: