2009-04-09

Skärtorsdag


Nu är det inte långt till mitt påsklov vill jag lova. Typ en timme. Ska vara ledig hela nästa vecka, gissa hur skönt det ska bli?!? Jag har lite inplanerat på lovet. Ska åka till Gävle med Gustav en dag (hans födelsedagspresent) och så ska jag även till Gävle på fredag den 17e och träffa lite gamla kursare från SYV-utbildningen.
Har fått mycket kommentarer angående reportaget i gårdagens tidning. Bara positiv feedback, jättekul. Jag är nöjd och glad och trivs med min nya frisyr också nu när jag har vant mig...

Igår var jag på spinning och nu tjatar jag igen men jisses vad skönt det är att ha kommit igång med motion! I påsk är BodyPump inställt och då blir det nästan lite konstigt, vad ska man då hitta på liksom? Tror jag går på tisdag kväll istället då. Och så spinning igen på onsdag.

Nu är det strax dags att åka hemåt, jag önskar er alla en riktigt GLAD PÅSK

Åker till Sundsvall i morgon och kommer hem på söndag :-)

Inga kommentarer: