2009-04-14

Påsklov

Ledig vecka. Gissar att den kommer att svischa förbi bara. Det som står på programmet dessa dagar är: åka till Gävle med Gustav och köpa leksak, det är hans födelsedagspresent. Vi åker X-tåg, går på leksaksaffär där han får välja leksak och äter på McDonalds. Sen åker vi hem. Ska även till Gävle på fredag och träffa lite kurskompisar från SYV-utbildningen. Det blir ett fasligt rännande till Gävle denna vecka hahah. Förutom detta så borde jag bokföra åt min lilla firma så att jag hinner deklarera senast 4 maj. Jag borde också putsa lite fönster och byta gardiner (tråkigt). Sen finns det en del annat som ska göras här hemma också. Huuur ska jag hinna allt? ;-)

Har tänkt hinna träna lite i veckan också, i morgon ska jag på spinning men eftersom BodyPump var inställt i söndags pga påsken så skulle jag vilja gå på ett annat pass under veckan. Det är tisdag eller torsdag som erbjuds, så vi får se om jag kommer iväg ikväll eller om latmasken slår till.

Livet är allt bra orättvist ibland. När jag läste den här artikeln så blev jag alldeles tårögd, fy fasen vad hemskt. Barn ska inte drabbas av såna här hemska sjukdomar!

Inga kommentarer: