2009-04-24

Soffläge

Ooops, somnade i soffan igår kväll. Vaknade 5.45 i morse. Inte kul alls. Varför är det inte lika skönt att sova i soffan som i sängen? Det är ju nästan en likadan möbel? Kanske kan bero på att min soffa inte är tillräckligt lång för mina 183 cm så att benen är utanför och på så sätt kändes stela när jag vaknade.
Nu är hela dagen uppåner bara för soffsovningen, suck.

Jaha, nu när man ändå är uppe så kanske man skulle göra nåt vettigt. Kratta löv? Putsa fönster? Städa tvättstugan?
Nääe, tror jag läser lite istället.

Ska jobba idag, sen blir det fika med lite vikttjejer - varför kallar jag dem för det förresten? Det är alltså andra som också har opererats lika som mig, eller som ska opereras. Hm, vad ska vi kalla oss tro. Vikttjejer låter ju urfånigt. F.d tjockisar kanske? Eller nä.

I morgon bitti drar jag till Gävle. Vi är några som ska stå på Handelsboden och värva lite medlemmar och visa upp SMC . Sen blir det pubkväll i morgon kväll på Bishop Arms, ska bli riktigt skoj. Jag sover över hos Lasse (som jag fikade med i Gävle förra veckan om ni minns) utanför Sandviken :-)

4 kommentarer:

Sofia sa...

Se där ja ;) Spännande :)
Kram.

Mia sa...

Men du! Ha en superskön helg du med!

Kramen...

Jennie sa...

Ta det LUNGT i Gävle nu då =)

Maria sa...

Ha en supermysig helg!
Stor kram