2009-04-03

Va skönt med helg!

Ah, äntligen fredag!
Jobbade några timmar på morgonen, i Färila tillsammans med Kristina. Vi kör en värderingsövning där eleverna får ta ställning till olika påståenden. Under övningen så måste vi vara två, så vi åker ut till skolorna och hjälper varann. Mycket mysig grupp idag, det var bara tjejer och de var mogna och diskussionssugna. Jättekul!

Lunchade sedan med Kristina och Misan. Kycklinglasagne på Nyfiket, gotteligott...

Var hem en snabbis men eftersom jag fått avi om att min "Sit on it" hade kommit så var jag ju tvungen att åka ner och hämta den. Jisses vilken bautakartong! Den gick inte in i min bil trots att jag har kombi. Var tvungen att ta ur säcken ur kartongen och baxa in den i baksätet. Det såg ut som en jätteairbag därbak, hihi.

Har precis testlegat den lite, skönt som sjutton. Men inte är man någon som liksom slänger sig upp från golvet när man ska resa sig lite. Nä, "farmor ska försöka pallra sig upp" liksom... Var tvungen att möblera om lite i vardagsrummet för att det skulle bli bra, vet inte riktigt om jag är nöjd, men jag tror det.

1 kommentar:

Sofia sa...

Jätteairbag *haha*. Ja, det måste ha sett roligt ut :) Antar att dina brorsbarn kommer bli överlyckliga att sitta i den där om inte annat. Stor kram.