2009-04-18

Gävle igen


Var till Gävle IGEN igår! Ibland kör det ihop sig, men måste säga att det var oerhört skönt att åka tåg. Sitta och läsa, lyssna på musik och bara njuta av vyerna... I Järvsö hoppade f.d arbetskamraten Gunilla på, jättekul. På vägen hem fick jag sällkskap av en f.d elev på Vintergatan som går i skola i Gävle.

Lunchade först med gamla kursare från SYV-utbildningen. Vi gick på en indisk restaurang som heter Goa. Maten var sådär tyckte jag. Torr kyckling och ris men ingen sås, så det blev lite "fattigt". Men kul att träffa Katrin, Anna-Lena och Margret! Pär fick tyvärr förhinder, det var synd för han är en rolig prick. Vi ska försöka träffas i Söderhamn eller Bollnäs i sommar. Efter lunchen så skildes vi åt, jag fördrev tiden en stund innan jag fikade med Lasse på Mingel & Bar i solen.

Igår var jag till mc-garaget och kollade statusen på mina pärlor. Båda startade direkt! Behöver alltså inte ladda några batterier. Helt otroligt, har haft Kawasakin sedan den var ny 2003 och har ALDRIG laddat batteriet på den! Så idag blir det nog preimärtur för mig. Måste ju testa mina nya kläder också ;-)

Massa bilder från igår och i förrgår samt tidigare i veckan finns i fotodagboken!

1 kommentar:

Cissi sa...

Åh vad trevligt att träffa folk från förr! Jag har nog bara träffat Nina sedan vi gick ut! Om du träffar dem igen får du hälsa så gott från mig!
Hoppas att du får en fin dag!

Kram Cissi från Piteå