2010-01-24

Fantomsmärtor?

Grym träningsvärk i rumpan idag. Eller det måste väl som Anna-Lena säger, vara fantomsmärtor. Eftersom jag knappt har någon rumpa ;-)

Vaknade i natt med värsta tandvärken. Upp och ta två ipren och då släppte det. Vaknade halv åtta i morse och kunde inte somna om. Suck, jag som skulle sova ut idag. Slappade i soffan hela förmiddagen, tittade på film och hade det gott. Men när det blir FÖR lugnt så blir jag lätt rastlös, så jag och Anna-Lena åkte till Condis och lunchade. Jennie med familj dök också upp. Nu blir det en stunds vila innan det är dags för BodyPump kl 18.

Angående tandvärken så har jag haft den i typ 2,5 vecka nu men den kommer och går, vissa dagar har jag knappt ont alls. Det är värst på nätterna och kvällarna. I fredags ringde jag äntligen till tandläkaren, så nästa måndag ska jag dit. Fy fasen vad jobbigt. Ser det hela framför mig; rotfyllning och hela rasket. Dyrt och framförallt HEMSKT! Blä.

Inga kommentarer: