2010-01-23

Mage Rumpa Lår

En jobbig med rolig vecka. Har jobbat mycket och på olika skolor. Onsdag kväll var jag på fritidsgården för att på ett ofarligt ställe sitta och svara på frågor om gymnasievalet. Det var riktigt roligt, kom inte hem förrän 22.30.

Har haft tandvärk hela veckan. Igår tog jag mig äntligen i kragen och ringde och bokade tid. 1 februari får jag komma. Usch usch usch. Jag brukar vara en sån som avbokar tiden några gånger innan jag vågar gå, men denna gång är det kris så jag skulle gå idag om jag fick. Jaja, det blir alvedon en vecka till då. Antagligen är det inflammation i en tand eller nåt, för det molar och värker hela tiden.

Igår var det viktfika på Finess på efteriddagen också. Jag jobbade på Vintergatan och de har gympa sista timmen på fredagar så då passar det bra för såna här sammankomster. Jag var helt tom i blicken sista timmen på skolan sa rektorn skrattande för det var MER än fullt upp igår. Eleverna reser bort idag på skolresa, så de vill ha svar på ALLA frågor innan de drar iväg. I alla fall, på viktfikat så var vi 18 personer (om jag minns rätt). Det var 8-9 som hade "anmält" att de skulle komma men några släntrade in ändå. Helt ok, men jag fattar inte varför folk inte kan hojta till (via ett enkelt formulär dessutom) att de tänker komma, så att vi kan hålla platser. Nåväl, det ordnade sig ändå som tur var...

Igår var mamma och jag till Yvonne och Börje, jag ska uppdatera deras hemsida och vi blev bjudna på god mat med ostkaka till efterrätt.

I natt vaknade jag av tandvärk, var för trött för att orka kliva upp och ta en tablett så jag vände och vred mig innan jag somnade.

Nu blir det MRL Mage Rumpa Lår. Gympa kl 10-11.15. Premiär på detta pass för mig, det återstår att se om jag tar mig ur sängen i morgon ;-)

Inga kommentarer: