2010-01-29

Mums

Fredagkväll i soffan. Skönt.
Lagade god mat ikväll; ugnsstekta potatisklyftor, morötter och lök tillsammans med lax. Mums! *sagt med Maria Montazamiaröst* ;-)

Fullt upp på jobbet idag. Nu har ALLA elever utom en sökt till gymnasiet, den sista ska söka på måndag då det är sista dagen... allt under kontroll med andra ord.
I morgon är det MRL först, sedan lördagsfika innan jag ska stå och sälja träningskort för Gymmix Ljusdal i Centrumhuset.

Har fått reda på att person i min närhet kontrollerar tamejfan allt jag gör och ska veta allt. Jag gillar inte sånt. Jag är ganska säker på att jag har koll på vad som ska göras och inte, men det är ändå ruskigt irriterande.

1 kommentar:

Jennie sa...

Hemskt irriterande!!! Vilken tid ska det fikas?? Jag kanske kan bli med en sväng =)