2010-01-27

Garn har anlänt

Jaha. Hemma från jobbet idag. Sov inte mycket i natt pga tandvärken. Vid 1 tog jag en Citodon (som jag hade kvar efter knäoperationen) och då kunde jag äntligen somna. Idag sjukanmälde jag mig då och har sovit mycket. Det har lättat en del men bra är det definitivt inte! I morgon ska jag i alla fall jobba. Vilar från träning tills på lördag då det blir MRL igen. Efter det blir det väl lördagsfika som vanligt och sen ska vi stå och sälja träningskort.

Idag kom äntligen garnet jag beställt från England. Hur fina färger som helst. Jennie ditt är ursnyggt som jag skrev i sms tidigare, det är det som är trea från vänster! ;-) Anne, ditt är det längst till vänster, supersnyggt även det!
Det ska bli fem fina halsdukar det här. Håller som bäst på med en likadan på beställning. Det har inte blivit så mycket stickat nu när jag haft tandvärk, har helt enkelt inte haft ro.

Just nu sitter jag med mina Koss lurar (guldgruva 1) och lyssnar på Spotify (guldgruva 2). Där finns det mesta, men reklamen skulle jag gärna hoppa över. Grrrr! Hittade några gamla favoriter; Dive med låtarna Through the pipeline och Ultralight lovegun bl.a. Gamla godingar!

4 kommentarer:

Jennie sa...

Åh, men verkligen!!!! Superfint!! Hoppas du får sova utan värk i natt. Kram

anne sa...

Men fan, jag vill ju ha samma som Jennie!! Såå snyggt. Hmmm...mitt ser verkligen mer rött ut än vad jag tyckte från början...får fundera...

catja sa...

Betala 99 kr/mån för Sptify'n så slipper du all reklam plus att du kan lyssna från mobilen! Toppen!!! Går också att lyssna offline bara att läsa på spotify hur du gör! Jg använder det hur mycket som helst!

maria sa...

Precis, betala för Spotify, det är klart värt det, samt att musiken streamas i en högre frekvens för betalande vilket ger bättre kvalitet!