2010-01-24

Lista

Stänger du av mobilen då du sover?
Nope, jag använder den som väckarklocka

Vem såg dig naken senast?
P ;-)

Hur såg du ut på högstadiet?
Mullig, hempermanentat hår. Började använda glasögon i åttan också.

Hur kommer du att se ut om tjugo år?
Antagligen ännu mera lik min mamma

Hur var du på dagis?
Jag har aldrig gått på dagis eftersom min mamma var hemmafru när jag var i den åldern

Hur är du som arbetskamrat?
Bra bollplank, ganska effektiv och rapp

Biter du på naglarna?
Det händer. Var nagelbitar till 1994, men går en nagen av så börjar jag direkt bita igen...

Har du något handikapp?
Näe inte vad jag vet

Är du rädd för att få hängbröst?
Inte särskilt, det finns andra, större problem ;-)

Svär du?
Alldeles för ofta

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Svår fråga, hur vet man att man träffat ett Jehovas vittne?
Jag är nog trevlig mot de flesta människor, men kommer JV och ringer på dörren så är jag kanska avspisande eftersom jag tycker att de är väldigt påträngsna!

Hur homo är du på en 1-10?
En 2:a kanske

Om du var tvungen att välja en maträtt livet ut vad skulle du välja då?
Svår fråga, finns väl inget man skulle vilja äta restan av livet, men pasta går alltid hem

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Lever

Har du blivit tagen av socialen någon gång?
Nej

Ljuger du?
Ja det händer, oftast vita lögner

Har du kysst en polis?
Nej inte vad jag vet, om inte personen i fråga ljög om sitt yrke förstås

Har du något att dölja?
Det tror jag inte

Vad har du på din nyckelknippa?
Har tre nyckelknippor
Knippa 1: hemnyckel, nyckel till mor och bror och så till ett garage
Knippa 2: bilnyckel
Knippa 3: nycklar till diverse dörrar på jobbet

Är du gift?
Nej

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta den du älskar?
Absolut

Kan du laga cyklar?
Smågrejer kan jag nog fixa

Kan du fixa bilar?
Mja, inte direkt, men kan kolla olja, fylla på vätskor, kolla lufttryck osv..

Brukar du köra om?
O ja

Kan du baka bröd?
Jodå men det händer inte ofta

1 kommentar:

Marion sa...

Åååååå vem är P då? ;)