2010-01-12

Skolstart

Skolan har startat efter jullovet. Det innebär att det är högtryck för min del eftersom det är dags för gymnasieval. Tänkte att det kommer väl ingen första dagen (igår) men jodå. Det var nog in 7-8 elever som dels ville söka och som hade frågor. Kul! Idag har jag varit på Vintergatan och där är det alltid roligt att vara.

Har precis ätit en portion korv stroganoff. Nu väntar ännu en kväll med Indesign. På söndag är det dags att examineras. Det är roligt! Men tiden räcker inte till... Jag håller alltså på att redesigna ett tidningsmagasin - Kamera och bild - och jag skulle kunna hålla på och pilla med sån här mest hela tiden bara för att det är så roligt... :-)

Fotodagboken är uppdaterad också, trallalla...

1 kommentar:

Susanne sa...

Rosen? Jo, när jag tog ur den ur måttet som jag frös in den i så fick jag hälla på lite vatten för att få bort den. Så den var lite blöt... så därför fastnade den av sig själv när jag la den på tårtan. Så himla bra va?