2010-01-17

Kurs avslutad

Jaha, då var kursen "Grafisk design - tidningsproduktion" avslutad. Cissi och jag åkte upp till Sundsvall i morse. Med oss hade vi våra tidningsproduktioner uppsatta på kartong. Vi fick presentera våra produktioner och förklara hur vi tänkt och vad vi tyckt skulle förbättras i den ursprungliga tidningen. Jag hade valt tidningen Kamera och bild. Sen när jag kom hem hade jag fått mail från läraren och ett betyg på en uppgift jag lämnade in i höstas. En språkuppgift, jag fick betyget C. Det är jag jättenöjd med. Det är ny betygsskala på högskolan nu, det är A-F där F är underkänt och A är superduperbra.
Här är länk till min tidning om någon är intresserad ;-)

Vi hann även en snabbis till Birsta innan vi åkte hemåt. Jag har lite skralt i kassan så jag köpte endast fyra skålar på Indiska. Det var "köp två betala för en" så det blev billigt. Ett läppglans "råkade" också inköpas.

Sen har jag och två karlar ur fotoklubben anmält oss till en fototävling också. Tävlingen pågår under hela 2010 och man ska skicka in max 5 bilder/lag varje månad. Jag har skickat in nedanstående bilder denna månad:














Inga kommentarer: