2010-01-04

Slut på ledigheten...

Har jobbat idag. Helt ensam på hela skolan på förmiddagen. Klockan 13 öppnade bibblan så jag fick lite sällskap vid lunchtid. Jag har jobbat undan en del och även hunnit städa skrivbordslådorna medan jag satt med it-support i telefonen eftersom jag inte kunde logga in i datorn. Ja simultanförmåga ni vet... ;-)

Väntar ivrigt på att garnet jag beställt till halsdukarna ska dyka upp, hoppas det motsvarar mina förväntningar, det ser såå fint ut på bilderna.

I morgon jobbar jag halvdag, men tror jag ska jobba hemifrån, ska skriva en liten "verksamhetsberättelse" över 2009 och det kan jag lika gärna göra hemifrån. Man ska ju spara på miljön, inte använda bilen i onödan ;-)

I morgon kväll blir det utgång. Vi är några som tänker gå på Statt. Det var verkligen längesen jag var ut så det ska bli riktigt roligt, är taggad som sjutton...

Inga kommentarer: