2010-01-28

Tur till Hudik...

Gymnasievalet på Vintergatan och Tallbacken klart!
Nu är det Öjeskolan kvar, jag hinner nog med de sista i morgon skulle jag tro, annars har jag även måndag kvar att spela på...

Lunchade med Anna-Lena idag, sällskapet var tiptop men maten var inte så bra tyvärr.
Åkte till Hudiksvall efter lunch för ett möte på avd 1 där jag låg efter min Gastric Bypass. De kontaktade mig för att de ville träffa någon opererad som kunde ge lite feedback på hur vistelsen varit, bemötande etc. Sen ville de även veta varför jag valt att gjort operationen, vilka svårigheter jag har stött på etc. Det var ett intressant och givande möte. Vi var överens om att det nätverk vi har byggt upp i Ljusdal är viktigt och BRA!
Så; vi fortsätter med våra fikaträffar, eller vad säger ni andra inblandade? :-D

Hade tänkt mig lite shopping men var inte på humör riktigt (pga tandvärk faktiskt) så det blev en snabbis bara innan jag hämtade upp min mor som börjat jobba i Hudik och så åkte vi till Rosa och fikade. Fick två Alvedon av mamma så tandvärken försvann. Tänk att två tabletter kan göra susen...

1 kommentar:

Jennie sa...

Klart vi ska fortsätta fika!! =)