2010-01-18

Måndag kväll

Shit vad trött jag är ikväll. Var ganska slut igår när jag kom hem från Sundsvall. Men kom ändå inte i säng förrän vid 1 i natt. Det var fullt upp på jobbet idag kan man lugnt säga. Nästa vecka är sista veckan för gymnasieval.
Sitter vid tv:n och tittar på Idrottsgalan. Men kl 21 slår jag över och tittar på Spårlöst så man får fälla en tår eller två ;-)

I morgon drar gympan igång efter juluppehållet.
Jag ska träna BodyPump i morgon och på torsdag. På lördag ska jag testa MRL (Mage Rumpa Lår) för första gången. Om det funkar så hoppas jag på att kunna köra tre gånger i veckan på lite olika gympa, men i alla fall två gånger SKA jag köra!

Jaha, nu fick nån Jonas Jerebko pris för "årets nykomling". Aldrig hört talas om honom...

Jag undrar var garnet som jag beställde från England har tagit vägen? Jag beställde den 5 januari, som var en typ lördag eller nåt. Jag har full förståelse för att det har varit helger osv. Men hm, nu borde det dyka upp snart tycker jag. Liiite orolig blir jag allt.

Nu fick jag precis ett meddelande av Z på FaceBook att årets första pass BodyAttack med Gymmix Ljusdal lockade hela 70 deltagare ikväll. Jisses säger jag bara...

Inga kommentarer: