2010-12-26

Annandagen

Snörvel, host, nyyyys... Förkylningen kom som ett brev på posten när jag gick på ledighet. Näsan rinner, jag hostar och har ont i halsen. Tyyyyypiskt!

Igår hade vi vårt julfirande, det var så mysigt! Ungarna var så glada och nu är de stora och kan läsa själv på paketen. Elin stavade sig igenom allas handsstil, vilket inte var det lättaste. Hon går i ettan och har lättast att läsa versaler, men hon är duktig att läsa precis som sin storebror. Både Uffe och jag har haft lätt för att läsa och skriva och tack och lov verkar ungarna ha lätt för sig också. Jag hade sytt vetevärmare till dem båda. På Gustavs hade jag tryckt dödskallar och på Elins hjärtan. Gustav sa flera gånger "tack så jättemycket faster" och så ville han att jag skulle vämra den så han fick prova den. Gullunge!

Idag blir det fika på Lillbabs Caffär. Ikväll var planne att gå på Statt på 30+ men jag får se hur jag gör, det känns inte så kul med denna förkylning måste jag säga.

Inga kommentarer: