2010-12-12

Jag har vunnit!

Igår var jag hos Linda-Pauline på fotografering. Det gick hur bra som helst. Jag hade tre ombyten med mig och vi tog lite olika sorts bilder. Jag har nu fått se bilderna och ska välja ut tio av dem. Hm. Det var inte så lätt kan jag säga. Men jag väljer nog bort de bilder där det inte känns som att det är "jag" på bilden. Jag har sju bilder klara men funderar lite över de andra tre. Foto på mig blir en bra julklapp till vissa i släkten! Men det är då inte lätt att vara naturlig på bild. Le på beställning liksom, hur gör man? Men jag är jättenöjd med bilderna i alla fall. Första gången jag är hos fotografen sedan jag var 7 år ;-)

Men åh!
Jag har ju totalt glömt att berätta att jag har vunnit en klänning!
Och inte vilken klänning som helst utan en sån här:

Verkligen INGEN Emo-klänning om man säger så. Jag menar inte att klänningen är ful, inte alls. Men eeeh, det är väl inte riktigt min stil om man säger så. Jag vann den på Campadre. Jag var inne på sidan och vips så kom det upp en ruta med lite frågor man skulle svara på. Jag suktade efter andrapriset som var espressomuggar. Men så vann jag klänningen istället då. Jaja, jag ska ge den en chans. Prova den i alla fall. Jag får väl sälja den i värsta fall. Det kanske går att "klä ner den"? Med mc-boots till så ;-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Skämtar du när du skriver att du ska ge bort ett foto av dig själv till dina släktingar i julklapp?

Mia sa...

Anonym:
Varför skulle jag skämta om det?
Känner du mina släktingar?
Vet du vad som står på deras önskelistor?

Sluta lägga dig i mitt liv din fega stackare. Skaffa dig nåt vettigare att göra än att ödsla tid med dina fåniga kommentarer hos mig. Tack på förhand!

Anonym sa...

Vilken otrevlig attityd du har, jag ställde bara en enkel fråga och du går loss totalt? Inte så vidare snyggt skött.

Du tyckte dessutom min kommentar var fånig: Kan du förtydliga det tack?

Mia sa...

Otrevlig attityd? Ja jag blir så jäkla trött på anonyma kommentarer.
Dessutom: Eftersom du ställde frågan "Skämtar du när du skriver att du ska ge bort ett foto av dig själv till dina släktingar i julklapp?" så är min tolkning att du tycker att det är konstigt att jag ska ge bort foto på mig själv till min släkt. Eller är jag helt ute och cyklar?
Varför skulle du annars ställa den frågan liksom?

Varför vågar du inte skriva ditt namn och tala om vem du är? Det är min fråga till dig också. Det är ju inte första gången du skriver här och använder dig av "anonym"....

Jennie sa...

Bra gjort att komma iväg till forografen!! Tror säkert dina släktingar kommer bli jätteglad över kort, det skulle mina bli oxå (haha fast med kort på mig då istället ) men det får dom vänta på ett tag till =)

Kanonfin klänning. Jag anmäler mig som köpare om du inte vill ha den =)

Marion sa...

Skit fin klänning! Du skulle haft den på fotona som du SJÄLVKLART ska ge till dina släktingar!

Anonym sa...

Vilken snygg klänning!!
Grattis. :)
Hälsar på här till och från.Är kass på att kommentera.
Förstår inte vad det är för fel att ge bort foto av sig själv?
Jättebra julklapp!
Ha det gott.
Gabriella i skåne