2010-12-05

Helgen som gick...

Tja, what is there to say?
En lugn och fin helg. Igår städade jag lite och gjorde lite jul. Såhär tidigt brukar inte det ske, men wtf lika bra att få lite julstämning. Igår kväll hade kusin Emma och jag filmkväll. Emma sov över här också. Vi åt godis, drack glögg och åt ostkrokar medan vi tittade på film. Först "The Reader" och sen "Livsverket". Idag åkte vi till Järvsö på julmarknad där Annika sammanstrålade med oss. Vi tog en fika på Brostugan och tänka sig, där hade de en tunika som det verkligen stod Emo på hahahha. Jag har ju lite köpstopp på tunikor, men kanske inte festiligare modeller, utan mer vardagstunikor, så jag slog till! På marknaden köpte jag även glögg och glöhöpper.

Nu ikväll kom jag på att jag hade tänkt göra klart de beställda almanackorna i min lilla firma i helgen. Det har totalt slipped my mind. Så det får bli under veckan det... Tur att några är klara redan. Har väl ett tiotal att göra, det borde jag kunna fixa under veckan.

Min matberedare och kära vän sedan typ 25 år ballade ur igår. Den låter men snurrar inte. Dags att köpa en ny kanske.

Inga kommentarer: