2010-12-22

Klippt håret

Då har man gått på lite julledigt då. Ledig ända till 3 januari, inte helt fel!
Allt är klart inför julens firande. Ja, förutom julklappsinslagningen då, den ska fixas i morgon. Helgen ser ut som så att mamma, Uffe och jag åker till Faster & Fido på julafton. Först ser vi såklart på Kalle Anka och sedan äter vi. Sedan ska vi leka julklappsleken.

Vårt "riktiga" firande blir på juldagen som vanligt. Då kommer ungarna till Uffe och vi har knytis. Det blir alltså julmat i dagarna två. Pust.

På Annandagen funderar jag på att gå på Statt. Men mamma och jag åker till Stockholm på morgonen efter där. Så frågan är hur pigg man kommer att vara då? Men, det går ju att gå hem lite tidigare... Ja vi får se.

Idag har jag klippt håret. Hade lite önskemål och Eva förstod ju direkt hur jag menade. Jag är supernöjd. Det är snaggat på sidorna och längre ovanpå. Spretigt, som omväxling mot den långa lugg som jag haft i 1,5 år, ja sedan jag klippte av mitt långa hår.

Nä, nu ska här jultvagas. Badet väntar!

Inga kommentarer: