2010-12-01

Aluminiumringar

Jag som så idogt tränat 3-4 gånger i veckan har totalt tappat greppet. Tränade BodyPump förrförra veckan. Men förra veckan var jag på konferens, i helgen var det julmarknad och ja, jag har haft annat för mig. Ikväll hade jag kunnat träna, men det tog emot nåt så förskräckligt. Så jag städade istället ;-) På söndag ska jag träna i alla fall!

Idag låg ett litet paket i brevlådan. Det var de ringar jag beställt. De är i aluminium, riktigt fina!
Bild på dem finns i fotodagboken. Igår var jag till Sundsvall med Hälsingegymnasiet. De andra åkte buss från Bollnäs men jag tog bilen och åkte med fyra elever via Hassela. Går ju bra mycket snabbare det...

Idag har jag jobbat i Järvsö, fullt upp hela dagen. Jag har träffat tre klasser, haft fullt av elevbesök och hann även med gymnasieinfo till lärarna. I morgon jobbar jag på Tallbacken och på fredag är det Järvsö igen. I morgon kväll är det dessutom öppet hus på Slottegymnasiet så det blir kvällsjobb i morgon. Fredag morgon ska jag till tandläkaren! Huuuuuuuu så hemskt!

Kör lite nostalgimusik på Spotify ikväll. Lyssnade precis på Ozzy Osbourne & Lita Ford med "If I close my eyes forever". Nostalgi på hög nivå. Sånt är kul...

Inga kommentarer: