2008-08-13

Brobio i Ljusdal, ja det är sant!

Igår var det hojtur till Condis i Järvsö. Vi blev 20 hojar och ca 25 personer som invaderade stället. Kom hem vid tiotiden igår kväll och brrr vad kallt det var då. Hojsäsongen lider mot sitt slut tyvärr. Hoppas på fint väder i helgen så man kan åka lite.

Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag var på bokhandeln och köpte ytterligare fyra böcker av Jo Nesbö. Läste ut "Frälsaren" idag, jättebra bok. Nu har jag fyra fräscha att bita i.

Sen måste jag ju bara tipsa om en grej som ska hända här i Ljusdal. Förhoppningsvis redan nu på sensommaren.
Det här är något av de bästa idéerna jag sett på länge! Jag kommer att sitta bänkad! Självklart har jag lagt in tips på filmer som jag skulle vilja se där på bron:
Broarna i Madison County - Självskriven!
Sound of music - singalongversionen... om inte grannarna klagar då förstås!

3 kommentarer:

Lenis sa...

Brobio, vad spännande det låter! Synd att det är en bit att åka. Åker nog inte gärna så långt bara för en film, men man vet ju aldrig! :-)

Är superimponerad av dig och din energi. Du verkar ju må bra av din viktnedgång. Har det gått i lagom takt eller känns det som det gått/går för fort? Jag är ju lite nyfiken eftersom jag snart är på väg jag med.

snöstjärna sa...

Men så coolt det låter! =)

Mia sa...

Lenis:
Jag kommer på mig själv med att tänka "meeen vad sakta det går". Men så kommer jag på att det faktiskt bara är 2 månader sedan jag opererade mig och jag har redan gått ner över 30 kg.

Jag tycker det är väldigt skönt att det gått relativt snabbt, så att det både känns och syns, annars hade jag nog deppat lite tror jag. Det är skitkul att vara tvungen att sy in kläder jag växt ur för flera år sedan.

Det har gått väldigt bra för mig, peppar peppar. Jag har mått bra hela tiden och inte haft några komplikationer som jag vet att många andra drabbats av.

Jag hoppas att det går lika bra för dig på din resa!