2008-08-27

Personlig almanacka

Det börjar bli dags att beställa sin personliga almanacka. Jag börjar producera dem i slutet av september. Samma pris som i fjol (225:-) om inget oväntat inträffar, väntar på besked från tryckeriet.
Jag ska försöka få leverantören att leverera dem tidigare i år, förra året kom de dagarna före jul, det är lite sent.
Man kan alltså beställa en almanacka med bild på sitt söta lilla barn, hund, man, fru, sambo, kompis, mormor etc etc.

Klicka här för att läsa mer och beställa!

Exempel på almanackor här nedan. Skynda skynda att beställa ;-)






3 kommentarer:

Anonym sa...

Å, jag som precis köpt en ny almanacka! :-(

Anonym sa...

jag kommer inte in på sidan för att beställa :(

Mia sa...

Mimmi:
Jag vet, det är nåt strul med min sida, har kontaktat webhotellet men har inte löst det ännu.

Maila mig så fixar vi en almanacka:
miaolsson@tele2.se