2008-08-01

Bakis

Vaknade med världens huvudvärk. Var på grillfest igår hos Lotta och det blev en hel del vin. Japp, det funkar hur bra som helst att dricka vin, jag "provdrack" nämligen två glad hemma i fredags. Väldigt trevligt igår i varje fall. Det blev sent och jag satt och la ut lite bilder i fotodagboken när jag kom hem, så klockan fyra i morse kröp jag ner i sängen. Dumt, jag säger bara det... jättedumt. Att vakna med huvudvärk är inget vidare, men jag får skylla mig själv.

Idag stundar hårklippning, men först ska jag göra ett ryck och färga håret. Det är mulet idag, men ändå tryckande varmt (eller är det baksmällan kanske, huh...?).

Skulle inte ha något emot en dags regn nu faktiskt. Så man kan ligga inne med gott samvete och läsa en bok eller nåt! Men i morgon får det inte regna, då har vi mc-tur... "på hemlig tur med Emo". Jag ska alltså fundera ut någon rolig tur. Jag har kommit ungefär halvvägs, men som sagt. Det är ju hemligt ;-)

Inga kommentarer: