2008-08-30

Gympa

Jag var på gympa i torsdags. Jisses, nog känns det att jag varit en riktig soffpotatis senaste åren. Flåset var det inga problem med, men jag är ju så stel!
Har träningsvärk i lår och hals av någon anledning. Det kändes som att jag hade en järnrör nedstuckit i nacken också. När vi skulle göra situps så orkade jag nästan inte mer än 4 ggr pga nacken. Fy vad jobbigt det kändes. Nu jädrar måste jag igång och göra något åt detta!


Här kommer bild på väskan av mattrasor, några har undrat hur den ser ut. Håller som bäst på med en till lite mindre. De tar låång tid att göra, men det är roligt. På smyckefronten är det stiltje just nu, har ingen inspiration alls. Ägnar hösten åt annat istället. Almanackor bl.a, förra året gjorde jag ca 60 stycken!

Idag är det hojtur till Söderhamn. Det är bra väder, men höstkylan är här så jag ska klä på mig ordentligt. Fryser som en hund nu när jag gått ner i vikt. Det är ovant, jag som alltid varit så varm. Nästa helg blir sista helgen jag kan åka hoj, därefter blir det ju knäoperation. Ska bli så skönt att få det gjort!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va skönt att du kommit igång med jympa, du kommer att vara som en tråd till beach 09!! ;-)