2008-10-30


I morgon bitti bär det iväg mot el Stockholmo. Det ska bli väldigt trevligt. Mimmi möter mig på centralen och då ska vi gå på stan. Jag ska inte handla nåt särskilt, men ett par stövlar skulle vara trevligt att komma hem med. Det är ju som det är att ha storlek 43. Svårt att hitta några som passar och dessutom är de ofta dyyyyra!

Har varit ledig igår och idag. Vet inte riktigt vad jag har pysslat med men dagarna har i alla fall svischat iväg. Idag tog jag tag i något som legat över mig rätt länge. Jag la ut mina kläder på Tradera. Ja det var ju ett gäng. Minns ni klädhögen? Den har växt sedan dess kan jag säga. Närmare 70 plagg har jag lagt ut, en del är knappt använda. Kikade nyss och jag har f.n sålt för 720 kronor. Det hoppas jag ska få lön för mödan, det tar sin lilla tid att fota varje plagg, skriva en beskrivning och lägga ut. Brukar ni sälja på Tradera? Köpa också kanske? Isåfall vad?
Jag både köper och säljer på Tradera. Det är väl för det mesta kläder jag säljer, ibland har jag faktiskt fått mer för plaggen på Tradera än vad jag gav i butiken!

Nä, nu är det godnatt... Troligen ingen uppdatering förrän på tisdag kväll då jag kommer hem igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en supertrevlig helg i Stockholm! Tradera skulle jag behöva ta itu med oxå....

Anonym sa...

Japp brukar både köpa och sälja på Tradera men som sagt det är ju lite jobb med att sälja på tradera.
Hoppas du haft det trevligt i Sthlm...

vinklar o vrår sa...

Tack för din snälla kommentar hos mig!

Har använt mig utav bokstavsstämplar man har när man scrapbookar :)

Kram
Mia