2009-03-31

Sit on it!

Idag slog jag till och köpte en sån här som jag suktat efter ett tag. Har alltid tyckt att sittsäckar sett så sköna ut. Men när jag var mitt forna tjocka jag så hade jag oerhörda problem att ta mig ur dem. Lyftkran tack, liksom. Men nu ska denna pryda mitt vardagsrum. Snygg!

Sit on it, stor sittsäck 180 x 145 cm, Brun
Sit on it är en underbart skön sittsäck i snygg design med måtten 180 x 145 cm. Det tunna tyget och de mycket små polystyren-kulorna gör att kudden formar sig efter kroppen. Sittsäcken är sydd i 100 % polyester. Polyestern är coatad för att få en skön tyg-känsla och inte kännas ”nylonig”. Tyget är tunt för att få bästa följsamhet. Sittkudden är välsydd och håller högsta kvalité. Den går utmärkt att använda både inomhus och utomhus, sommar som vinter.

Har fått frågor om vad säcken kostar och var den är köpt:
Det är en "sit on it" och är köpt på www.inreda.com för 1.990 kronor inklusive frakt!

6 kommentarer:

angela sa...

Ja den såg härligt ut.. men som sagt just nu är man mer som en flodhäst på torra land när jag ska ta mig ur såna :)

Renée sa...

wow -vad kostar en sån om jag får vara näsvis och fråga...? och var har du köpt den -- i Tallåsen eller ? Kraam R

Jerry sa...

Priset då? Nyfiken....

En sån där vill jag också ha, även om jag inte tar mig ur den.

Millan sa...

ooooo... kollade på nätet efter priset.... upp till 2 500:- kan man få ge för en sån där! hua!
men så snygg o bekväm den ser ut att vara!!

kram från millan i trollhättan
(som inte orkade skriva ordentligt idag...)

:-)

Linda sa...

Jag suktar också efter en sån! En vacker dag slår jag till!!

catja sa...

Liknar lite "Fat Boy" de är också skitsnygga.