2008-09-17

Avklarat!


Då var dejten avklarad!
Kan säga att jag var rejält nervös när jag satt och väntade på Möljen i Hudiksvall. Hade pratat med A på telefon efter vägen, vilket hade lugnat nerverna lite. Jag satt och fotade lite när han plötsligt stod bredvid mig.

Jaha, och mer då?
Ja jag kan säga såhär; han är min "typ", såg bra ut tyckte jag! Trevlig, fina händer och armar ;-), har humor, lätt att prata med, har hyfs etc etc. Kram när vi träffades och kram när vi skiljdes. Vet inte vad jag ska säga mer. Vi pratade som två vänner, inget annat. Jag vågade inte annat. Det är ett stort steg att gå på en dejt såhär för mig, så en sak i taget. Vi får se vad som händer. Måste smälta detta nu...

I morgon åker jag till Funäsdalen och kommer hem igen på söndag. Förhoppningsvis med fullproppat minneskort med fina höstbilder. På lördag åker vi till Röros, där är det ju så himla mysigt.

9 kommentarer:

snöstjärna sa...

Spännande ;) Mysigt å trevligt om inte annat! Smält lugnt. *kram*

angela sa...

Åh va kul att det gick bra :)

Millan sa...

Kul att det kändes bra!
Ha nu en underbar helg, och visa oss en massa fina bilder när du kommit hem!
P.S Glöm inte att fota dig själv också! Lite "under tiden"-bilder, vettu! ;-)

Go´natt-kram från Trollhättan!

Anonym sa...

Kul att det gick bra!! Spännande! Ha det så bra till fjälls!

Anonym sa...

Heja heja! Låt det ta den tid det tar, är han rätt så känner du det! :)

Anonym sa...

Jag tycker att det låter som att det gick bra. Lycka till framöver!

Marie sa...

Jag tycker du är modig!!!!!! Grattis till modet Mia och att det gick bra, jag tycker du är toppen, jag är ett fan!!!

Humlan sa...

Wow, detta låter spännande. Fortsättning följer hoppas jag...

Sofia sa...

Halloj! Hur har du haft det i Funäsdalen? Blev det några fina bilder? :) Kram.