2008-09-08

Shopping, teleavbrott, knäoperation

Igår blev det riktig storhopping.
Mamma och jag åkte till Birsta i Sundsvall. Jag hade ambitionen att handla lite nya kläder. Har kollat en del här hemma men tycker inte riktigt dagens mode och färger passar mig. Grått t.ex, det blir jag helt färglös i, även om jag gillar färgen.
Hur som helst så hittade jag en hel del kläder; en höstjacka, en vinterkappa, två tunikor, en kofta, en nättröja (!) och så lite prylar på Ikea. Dyrt blev det, men jag kände mig så nöjd så nöjd när jag åkte hem. Äntligen lite fräscht i garderoben. Har knappt handlat nåt sedan jag gick ner i vikt, endast 2 tröjor och en tunika. Innan operationen shoppade jag heller inget, så nog var jag värd detta,
eller hur? ;-)

I morgon skall jag operera mitt knä, håller som bäst på att ringa ortopeden för att kolla vilken tid jag ska vara där. Hoppas verkligen att det ska gå bra och att konvalecscenttiden blir minimal.

En tråkig sak är att telefonen hemma är helt död, det innebär alltså att jag är utan internet, så jag kan inte kolla mail och uppdatera fotodagboken osv. Har felanmält och fått svar från Telia att det skall ordnas senast onsdag. Så vi hörs igen när jag fått tillbaka mitt liv (läs; Internet) :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är helt klart värd det!

Lägg gärna ut bilder på vad du shoppat så vi får se

Anonym sa...

Självklart är du värd det!!! Lycla till med knä open nu! Kram