2008-09-02

Före och efter

Lite bildbevis. Mest för min egen skull eftersom jag ser samma tjockis när jag tittar i spegeln. Förstår ju och märker på kläder och annat att jag minskat rejält, men tyvärr så hänger inte huvudet med på den resan...

Idag var jag till Hudik för att köpa lite kläder, jag har nämligen nästan inget att ha. En sak slog mig när jag gick in i den första butiken: jag har inte den blekaste aning om vad jag har för storlek nu!
Hittade inte något kul idag, vet inte vilken avdelning jag ska gå på; kläder för stora eller på "vanliga" avdelningen. Tror inte modet av idag passar mig riktigt heller; rutiga och blommiga blusar är inte riktigt min stil. Nä, en resa till Sundsvall och Birsta känns lite akut. En jacka vore inte helt fel, känns lite kallt att gå i luvtröja nu faktiskt..

Här kommer bilderna dårå...


Före; maj 2008


Efter; september 2008, minus 37 kg

21 kommentarer:

snöstjärna sa...

Att det syns jo! Otroligt! =) Du är så fin Emo!! Hoppas du hittar nått i Sundsvall! Fredag passar bra, bara grabben piggat på sig!

angela sa...

WOW.. jäklar i gatan vad du har gjort det bra!
På fredag blir det toppen med fika.. på finess?

Anonym sa...

Härligt! Vilken skillnad!!!! Jätte fin! Nej han har inte ringt än förresten.

Anonym sa...

Det är ju jätte skillnad! 37kg!! WOW!!
Du är super fin!

Anonym sa...

Det är verkligen skillnad. Tänk dig 37 kg! Det är ju så mycket bagage som du nu slipper. Din kropp måste ju bara älska det.

Säger jag då... som låter mitt bagage vara kvar...(;-(

Kul att du ville visa oss.

Sofia sa...

Det är en jäkla skillnad!!! :)
Kram.

Lenis sa...

Vad snygg du är! Jag har givit dig en lite utmärkelse på min blogg! Passar bra att ge den idag, då detta inlägg talar för sig själv. Ett tack till dig för att du delar med dig av ditt liv!

Mia sa...

Åh tack ska ni ha allihopa för era snälla kommentarer!

Anonym sa...

You go girl!!

Anonym sa...

Wow! Vilken skillnad! Grattis!

Anonym sa...

Utifrån den tröjan du har på dig på sista bilden är det helt klart dags att köpa nya kläder. Hörde förresten att 80-talet ringde och ville ha tillbaka den...

Anonym sa...

Du är jättefin!

Mia sa...

Anonym:
Man kan undra vem som hänger med i modet... tunikan är köpt på Indiska för 3 veckor sedan.

angela sa...

Wow vilken modig person som kommer med så konstruktiva kommentarer helt anonym *coward*

Mia: hoppas du får det jätte bra på shopping turen, om det blir Birsta för dig, vi kan alltid fika flera gånger.
Jag kommer att vara på finess vid 13 draget imorgon annars (lite lugnare efter lunchen då hoppas jag).

Anonym sa...

Varför är idioter sällan oanonyma? Ja den behöver ju inte besvaras då det mer var ett konstaterande än en fråga även om det syntes ett frågetecken där..

-37 kg. Wiiii, säger jag! Ibland har jag funderat på det där att man får beröm när man går ner i vikt. Speciellt den där klassiska; åh nej vad fin DU BLIVIT! Jaha ok tack, var jag verkligsn SÅ JÄVLA FUL förut? Man är ju så JÄVLA DUKTIG om man går ner i vikt. Går man sedan upp igen...ja då säger inte en käft någonting. Känns det igen?
Grattis till din viktminskning, för visst fan har du varit duktig och är fin. Vi bajsar på "anonym" och jag säger att du kan klä i vilken 80-, 90- eller 2008-års blus som helst - så det så!

Anonym sa...

Fy sjutton pinglan!! 37 pannor är en del och NEJ: du var inte ful förut och är jättefin nu med!
Kram kram

Anonym sa...

Wow!!! 37 kg! Respekt!! Du är jättefin!

Kram!

Anonym sa...

OJ vilken skillnad!!! GRATTIS! Och mycket kämparglöd för de resterande kilon Du vill bli av med!!

Millan sa...

Vilken bedrift!
Jo, skillnaden syns verkligen! Men det är svårt för att hänga med i en sådan omställning... Men den vänjer sig snart, ska du se. Du får ta bilder längs hela viktminskningen, så du kan titta på dem emellanåt!
Du är jättefin!

Kramar från Trollhättan

Anonym sa...

Wooow Mia!!!

Helt otroligt va det syyyyns!

På tisdag så ska jag på mitt 1:a läkarbesök - så jag hoppas att doktorn säger att jag oxå får opereras...

kramis!

Anonym sa...

Wow, bra kämpat! Vad duktig du är :)