2008-09-25

Ser fram emot helgen


Åker till Sundsvall i morgon med Ingela, Ann-Louise och Lotta. Det blir en tjejhelg med kortspel, slappa, vin, lyxa på hotell, shoppa och prata skit. Åsså ska jag träffa A en sväng på lördag också. Passar såklart på när jag är i hans trakter ;-) Vi får se vad det blir av det hela, som det känns nu så har jag faktiskt inte den blekaste aning! Svårt att säga efter att ha träffats en gång. Beror ju på vad han känner också såklart...

Ser verkligen fram emot helgen. Människor jag trivs ihop med och så bara att komma hemifrån är så skönt. Om någon har bra tips på trevligt matställe i centrala Sundsvall så hojta gärna till!

Idag har jag fått många kommentarer om att jag blivit smal. Sånt uppskattas! Det beror säkert lite på vad jag har för kläderna på mig, idag hade jag nya lite tajtare jeans. En f.d klasskompis kände knappt igen mig.

Var till Eva och köpte hårfärg efter jobbet så nu sitter jag och väntar på att få skölja ur det. Det blev tyvärr ingen promenad ikväll. Kom hem så sent att det hunnit bli mörkt och där jag brukar gå finns inget gatljus bitvis. Jag får gå två varv nästa gång som kompensation då!

Ni har väl sett att jag lagt in två nya bilder i förra inlägget? Mina kollegor och jag under tre år. Känns weird att titta på sig själv, tycker inte alls om att vara kort, så ni som eftersöker "före och efterbilder" (Vinkar till Millan) får nog ge er till tåls lite till. Jag har nämligen haft som vana att undvika att bli fotad, har raderat alla bilder jag inte gillat, dvs typ alla. Men några har jag letat fram, så det kommer, det kommer....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va gott med lite vin *yummie* Hoppas ni får en toppem helg i sundsvall... och du.... du har verkligen blivit slank! ;) Kram

Anonym sa...

Här kommmer några tips från en som bodde där ganska mycket i sommar. Jag tycker att de hade väldigt god mat på Stekhuset (http://www.stekhuset.se/stekhuset/index.html) när jag var där en hel del i somras. Vill man bara ha en enkel sallad eller soppa så är Tant Anci och fröken Sara är bra alternativ. Jag föll för deras kycklingsallad. Och så finns det flera bra sushiställen, t ex på torget.

Måste säga att jag är väldigt impad av dig!

Mia sa...

Jennie: Nu rodnar jag nästan lite, av berömmet!

Alex: Tack för tipsen! Sushi, yummi vad gott!

Anonym sa...

Om ni vill gå på restaurang så finns det en SUPER mysig restaurang en tvärgata från Trädgårdsgatan som heter Motoyo! Den rekommenderar jag varmt, mittemot ligger ett choklad cafe som gör egen choklad, riktig, bra och nyttig choklad, supermysigt!
Ha en bra helg i sundsvall!

Sofia sa...

Hoppas ni har en trevlig helg :)
Kram.