2008-09-15

Nominerad...


Har fått en nominering av Maria och jag sträcker stolt på mig och säger TACK!

REGLER!

Vinnare/nominerade kan lägga in loggan på sin blogg!
2. Länka till personen som nominerat dig.
3. Nominera 7 andra bloggar
4. Länka till de bloggar som du nominerar
5. Lämna ett meddelande hos de bloggar som du nominerat

Många verkar ha varit nominerade redan, men dessa är några av mina favoriter som jag inte sett varit nominerade förut: From thick2thin, Raventear, Nina, Angela, Maria, AKP, Jennie.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skoj! :) Vad innebär nominerningen då? Är det bara "reklam" för olika bloggar eller är det en tävling? :)

Anonym sa...

Men åh!!
Tack!!
Nu blir jag rörd!
/AKP

angela sa...

Tack :)
Va stolt jag blir!

Kram!

Anonym sa...

Tack för de fina orden om min blogg det värmer verkligen! (F)

Anonym sa...

Tack, skoj!

Anonym sa...

Tycker oxå att du har en fin blogg!! Roligt att bli nominerad!
Vi verkar ha några bloggisar gemensamt: Nina & AKP. Härliga bloggare!

/ Jullan (www.wildlake.blogg.se)

Anonym sa...

MEEEn Du har ju fått en av mej oxå juuuu!

BountyLady