2008-09-23

Nu är det nog!!!

Fy fan vad jag är trött på anonyma kommentarer i min blogg!!

Nu har jag lagt in så jag måste godkänna alla kommentarer och jag avvisade precis en kommentar ang inlägget om min viktnedgång.

Kommentaren löd:
Är det inte vi skattebetalare som är bra eftersom det är vi som bekostat din operation?

Jag är fanimej också skattebetalare! För att inte snacka om vad mycket skatt jag har betalat eftersom jag frossat i godis, bullar, glass etc... Jag har inte dåligt samvete för att jag "fått" denna operation. Det handlar om min hälsa och eftersom jag inte klarat att gå ner i vikt på egen hand så var detta sista utvägen.

Jag kommer inte att godkänna några anonyma taskiga inlägg hädanefter, så anonym:
Vänd din ilska, aggression, avundsjuka mot någon annan tack!

7 kommentarer:

snöstjärna sa...

*suck* Det kan inte vara lätt å vara så bitter som den människa må vara. Absolut ska ingen ha dåligt samvete, jag ser fetma som en sjukdom, och operationen behövs för att överleva.

Anonym sa...

Ska man prata skattepengar så kostar det samhället mer att INTE ge de som behöver en operation.

Personligen så tycker jag att blanda in ekonomiska aspekter i det hela är helt förkastligt. Det de handlar om är ju mänskligt lidande, först och främst.
Sen finns det ju alltid idioter som inte vet vad de pratar om och inte vågar stå för det heller.

Anonym sa...

Det är alltid lätt att skriva sånna saker bakom en anonym avsändare.

FEGIS!!!

Du är VÄRD operationen Mia!

Anonym sa...

Ja du... puckade människor finns det gott om! Kram

Millan sa...

Vet hur det känns, som du vet...
Känns trist att behöva låsa bloggen men vad ska man göra?
Jag hejar på dig!!!
Får man se lite bilder snart, förresten? ;-)

Kramelikram!

Anonym sa...

JAg tycker att det är fantastiskt bra att man kan få sån bra hälsovård i Sverige, tack vare skatterna. I USA kostar hälsovård skrämmande mycket, även om man har bra försäkring genom jobbet, och har man inte det så finns det ingen bra lösning alls. Men vi hoppas ju att det ändrar i framtiden.

Ja, jag fattar inte varför någon skulle kritisera eran (tax-supported) Svenska hälsovård. Heja!

Och Heja Dig!! 41 kilo!! Det underbart bra!!

Kram!

Anonym sa...

Hmmm... Jadu, jag har fått endel taskiga å puckade kommentarer i min blogg jag oxå, därav vill jag godkänna mina oxå!

Jag var ju till doktorn förra veckan ang operation...
Ska dit igen i okt.
Men nuuu börjar jag bli velig.
Hur tycker du att ditt liv har blivit nu såhär efter op?
Jaaa att du har gått ner en massa i vikt är ju antagligen det mest positiva, men annars - känns det inte trist att inte kunna dricka till maten eller inte kunna äta vad man vill?

Jag har ju tusen frågor å alla i min bekantskapskrets avråder mej... men men...
Jag funderar å funderar.

Jooo Boner låter bra! Stolt syrra ju! Dom spelar lite överallt så kan jag rekommendera att gå å kolla på dom!
Å duuu deras släpvagn har de köpt av din kusin ;)

Ha det gottis!