2009-03-20

Dan före dan...

Jahapp, så var kvällen innan dagen D då. Pirrigt som sjutton. Har fortfarande inte riktigt vant mig vid min nya frisyr, men den känns rätt ok måste jag säga. Kort som sjutton är det men det känns bra.
I morgon kl 9 ska jag vara hos frisören för att fixa till håret, sedan ska jag sminkas. Därefter är det väl påklädning då. Tre ombyten på Johanna och ett på Sportia har jag provat ut. Ska ha med egna skor. Vad som sker sen har jag inte så bra koll på, har inte fått någon information om det, men vad jag förstår så ska vi "mingla runt" i Centrumhuset och det ska fotograferas av bara den. Har även varit på Synoptik idag och provat ut två olika glasögonbågar plus ett par solbrillor som jag ska ha i morgon. Så det är till att ha linser i morgon, annars ser jag ju inget!

Idag på min lediga dag har jag annars träffat lite vikttjejer på Finess. A ska börja med flytande kost på måndag och opereras om två veckor. Nu ikväll har mamma och jag varit till B & A och spelat kort samt ätit god middag. Är trött som sjutton så nu blir det godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad spännande! Tror du kommer se tipptopp ut i morgon när du glider runt! Vill se bilder!!

Kram Cissi

Anonym sa...

Njut under din dag! Ser fram emot att se bilder sen...

/Alex

Anonym sa...

Undet mattan bak låg den. Hur harden hamnat där??? Japp kl 13 på måndag. I will be there ;)