2009-03-03

Shopping


Det blev ingen Sundsvallsresa. Ringde och avbokade hotellet i söndags då Ann-Louise meddelade att hon var sjuk. Lotta är lite halt eftersom hon har en muskelbristning så vi bestämde att vi skjuter fram resan.

Hade ju kunnat gå och jobba då, men eftersom jag ansökt om semester och det dessutom är sportlov så kände jag att njaäää jag är hemma och ledig ändå. Har ganska mycket sparade dagar så jag kan ta två tyckte jag.

Istället så åkte Lotta och jag till Hudik idag för lite shopping. Jag hade siktet inställt på jeans med "pös" där nere i benen. De är så snygga och verkar så sköna. Provade på Fifty-Fifty i Ljusdal förra veckan men de hade inte några som räckte till mina långa ben. I Hudik hade de, så nu har jag ett par baggy jeans med pös nertill. Köpte även en skjorta för 99 kronor. Har fastnat för herrskjortor nu, jag tycker det är snyggt och skönt. Förutom detta så inhandlades U2:s nya skiva, samt lite småsaker.

Jo, Renée berättade att hon köpt "bag-in-box-vin" fast inte på tetra, utan i nån sorts cylinder. Bra mycket snyggare att ställa fram på bordet. Så jag blev såklart nyfiken och kikade även in på Systembolaget idag. Ett stycke cylinder följde med hem.

Foton från dagens shopping finns i fotodagboken!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Det är alltid lite kul med shopping :) Kram.

Sofia sa...

De där muffinsformarna stod jag och höll i på Åhléns när jag var där i förra veckan. De var så himla fina! De hade även fina rosformar. Lite coolt :)
Kram.

Anonym sa...

hej där
jaa jag såg att du hade köpt det vita vinet och visst är den bra mycket snyggare än lådorna. Nu skäms man liksom inte för att ställa fram dem på bordet.
Bra att de börjar göra lite mer designade estetiska boxar :-)
Kram påre
R