2009-03-06

Fredag

Ledig fredag! *njuter*

Har sotat ur pannan, bäddat rent i sängen och ska strax dra fram dammsugaren. Sen duger det här hemma. Ikväll är det tjejmiddag hos Ann-Louise och jag ska dricka lite vin har jag tänkt. Synd bara att jag alltid är så fruktansvärt seg när det är fredag!

Ska fika med Jennie kl 13 på Finess idag. Har ni hört den förut? Konstigt att jag inte går upp i vikt så mycket som jag fikat denna vecka! Eller alla veckor förresten. Men många gånger tar jag bara en kopp kaffe, eller en havrekaka eller nåt. Inga fluffiga bakelser och sånt.

På söndag har jag bestämt att jag ska testa BodyPump. Nervöst. Men det vore ypperligt att ha ett alternativ/komplement till spinningen. Tänk om jag kunde komma igång och röra på mig två ggr/vecka det vore ju underbart!

Nä, dammsuga var det ja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mia.
Jag har följt din viktresa och din vardag så här lite i smyg. Jag är oerhört imponerad...så smal du är. helt otroligt!! Skulle vara kul att träffas "lajv" igen. Det har ju gått snart tre år sedan utbildningen. Helt otroligt!!
Kramar till dig och hoppas att du får en fin helg!

Cissi

Mia sa...

Cissi: Jag hade datorhaveri i höstas så jag har inte kvar din mailadress. Kan inte du skicka den så kan vi höras. Funderar på en mc-tur norröver i sommar. Kanske kikar förbi Pite!

Kram kram