2009-03-08

Min helg

I fredags var jag till Ann-Louise på tjejmiddag. Drack lite vin och åt god mat samt planerade lite inför vår Amsterdamresa i maj. Tyvärr så var jag supertrött så jag började gäspa redan vid halv elva. Åkte hem vid 12 och stöp i säng.

Var på Järnvägs igår spiknykter men hade skapligt roligt ändå faktiskt. Dansade och surrade med folk. Kom inte isäng förrän vid 3-tiden så jag sov ända till 10.30 idag!
Fick en komplimang som gjorde mig oerhört glad. Det var en kille som gick förbi och jag hejade glatt. Han kände inte igen mig till en början. Han berättade att han hade sagt till dem han satt med "vad är det för snygg tjej som står där i baren då?". Det var jag! Sånt är kul att höra...

Vi kikade även på "andra chansen" igår. Jag höll på Lili och Susie och Star Pilots, tyckte de var riktigt bra bidrag båda två. En liten skräll kanske att af Ugglas knep en plats. Men å andra sidan så är det bidrag som har varit lite annorlunda som vunnit de senaste åren.

Har fotat lite kläder som ska läggas ut på Tradera idag. Känns jobbigt att ta tag i själva registreringen där man ska beskriva hur plagget ser ut etc. Spar nog det till en annan dag ;-) Flera av mina absoluta favoritplagg har stoppats i en sopsäck och ska kasseras. Det är bara att inse att de inte går att använda längre, de är t.o.m för stora för att sys in.

Ikväll ska jag på BodyPump. Det är någon sorts styrketräning med skivstång och hantlar. Lite nervöst är det allt. Hoppas att det är roligt, för då ska jag nog försöka gå på det på söndagar. Ett bra komplement till min spinning på onsdagar. Knät har inte varit så bra senaste veckan. Det är helt ok att gå och så, men när jag böjer det så känns det att nåt är fel. Kanske borde jag ringa och kolla upp vad det kan vara.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du tyckte Pumpen var skoj! Tidigare gick jag på det varje vecka, men nu har det blivit mest aerobics för mig. Men jag tycker Pump är ett bra komplement till konditionsträning. Bra med lite styrka!

Kul med komplimangen också! Sånt är alltid roligt att höra!!

Kram

Anonym sa...

Hej!!
Grymt fina bilder du fick på barnen i fredags. Hoppas det är ok att jag kopierar dom??? Måste skaffa en kamera vi med.

Maria

Anonym sa...

Japp jag hojtar om jag vill/behöver bilderna i större format :)

Du får väl skolka från jobbet å hänga på...du vet ju vart vi är. HIHI

Daarkh sa...

"Flera av mina absoluta favoritplagg har stoppats i en sopsäck och ska kasseras."

Vår Teater- & Liveförening är alltid intresserade av gamla kläder till vår garderob. Vi tar gärna emot allt du vill bli av med.

Mia sa...

Daarkh:
Ah, jag ska se om jag får ihop några kläder till er teaterförening då. Det var mest skräp måste jag säga, långkallingar å sånt ha ha.
Men hittar jag nåt ni kan använda så hör jag av mig!