2009-03-24

Film film film

Jaha, då har man hunnit smälta alla intryck från lördagens "Gör om mig" då.
Jag är oerhört glad att jag fick vara med om detta. Jag är jättenöjd med håret och sminket, gillade även en del av kläderna. Tror att jag ska köpa de vita jeansen.
Ovant - men kul - att få så mycket uppmärksamhet och jag säger verkligen

TUSEN TACK

för alla fina kommentarer och komplimanger jag har fått. Både på FaceBook, här på hemsidan samt i verkliga livet. Sånt värmer verkligen.

Igår var det trögt att komma igång med arbetsveckan. Jag var på en av friskolorna igår och hade gruppvägledning. Det gick jättebra, härliga elever!
Idag är jag på mitt kontor i Järvsö och har en massa administrativt att göra, ganska trist. Betala ut matersättning efter Prao, greja med busskort osv. Nu börjar niorna dessutom att bli nervösa inför det preliminära besked ang gymnasietvalet som de snart ska få.

Igår var Ingela och Ann-Louise till mig och vi hade filmkväll. Lotta är i Thailand så vi var en man kort. Vi tittade på "Message in a bottle", en riktig snyftare. Både jag och Ingela är riktiga bölare, trots att jag sett filmen säkert fem ggr så kommer tårarna ändå. Har beställ Australia på dvd också, så snart ska jag dregla lite över Hugh Jackson igen! :-)

Ikväll blir det ev. bio "Män som hatar kvinnor" och i morgon är det spinning som gäller. Har inte tränat på 2 veckor pga förkylningen så det ska bli riktigt skönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

tittar på bilderna igen från gör-om-mig och du är verkligen så snygg! vilken förändring, både med vikten, nya kläderna, smink och hår. tänk vad man kan förändras! grattis till att ha kommit så långt! du strålar verkligen! och ser ut att må prima oxå för den delen.