2009-03-09

Träningsvärk

Jesus Christ vilken träningsvärk jag har idag! Visste inte att jag hade muskler där jag har ont idag. Det känns i alla fall bra. Jag fixade ett pass BodyPump och det var inte så läskigt... Kommer troligen att gå igen på söndag!

Var till Eva och fikade idag efter jobbet. Köpte ny hårfärg och hade tänkt fixa det ikväll, men jag behöver en pensel eftersom jag bara ska lägga i hårbotten. Jag tror inte att det är så bra att använda en brödpensel som nu är det enda i penselväg som jag har i huset. Får spara det tills i morgon då.


Och så säger jag bara:
Yesssssssssss!!!!
Gissa vem som kommer att sitta bänkad vid datorn på fredag klockan 08.59???

1 kommentar:

Millan sa...

Gör som jag; sitt vid datorn (inloggad på ticnet) OCH i telefonen OCH i mobilen! Då har du 3 chanser att komma fram...
Håller tummarna för dig på fredag!!

Och om vi är hemma 31/8, så finns sovplats 7,5 mil från Götet, om du vill. ;-)

Kram från Trollhättan!