2009-03-12

Styling

Det ordnade sig med takraset till slut. Snälla Börje Snickare tog med en kollega och fixade det under tisdagen. Så oerhört skönt!

Var ganska slut på tisdag kväll eftersom jag inte sovit en enda minut natten innan. Så jag la mig på soffan "för att vila lite" innan jag skulle fixa middag. Somnade som en stock runt 16.30 och vaknade kl 5 på morgonen! Ingen middag blev det. Men jag var utsövd i alla fall, hahah...

Idag fick jag ett väldigt trevligt telefonsamtal. Jag har nämligen blivit uttagen till "Gör om mig" på Centrumhuset nästa lördag. Tjoho vad kul! Man får håret fixat, blir sminkad och jag har även provat ut tre olika klädbyten på Johanna, ska även ha ett sportkläderombyte som jag ska prova ut på måndag! Fasen vad kul det ska bli. Det är mest pirrigt med håret faktiskt! Det andra kan man ju bara klä av sig liksom. Tänk om de snaggar mig tokkort och blonderar mig, haha...
Var till frisören ikväll så han fick kolla in mitt hår. Jag tror inte det blir så extremt. Hörde hur han tisslade och tasslade när han kollade in mitt hår, det lät som att det ska färgas mörkt med lite slingor och så bara klippa topparna. Men vill han klippa kort så får han då göra det för min del!

Har även provat ut kläderna på Johanna. Ska inte avslöja vad jag ska ha, men kan säga som så att allt är inte riktigt likt det folk är van att se mig i precis... ;-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Wohoooo! Så himla skoj!! Du lovar väl att visa upp bilder vá?! Jäklar vad skoj att få bli stylad! Jag blir riktigt avis!

Kram

snöstjärna sa...

Ne men gud va skoj!! =)) Va spännande det ska bli å se dig! Vilken "belöning" =)

angela sa...

Åh va kul! Grattis! :)

Sofia sa...

Det lät spännande det där :) Hoppas vi får se lite bilder sedan. Kram.

Anonym sa...

Super glad för din skull. Va spännande!!!!

Anonym sa...

Grattis! Fasiken vad skoj alltså....blir spännande att se vad dom hittar på med dig å passa på att njuta när dom håller på att stylar dig för sånt händer inte så ofta. Önskar verkligen att jag oxå fick bli omstylad...men då helst hos hårdrocksaffären som ska öppna :P hihi

Anonym sa...

Wiiieee GRATTIS!
Så det var inte hemligt då?

Skall bli roligt att se resultatet..hihi

Lycka till!!
Kraam
R