2008-12-11

Guben i lådan


Jahaja, så här "bra" blev körkortsbilderna. Undrar vad det är jag tittar på? Inte där jag borde i alla fall, de här går ju inte att använda. Suck!
Jag minns när Gustav var i 2-årsåldern. Då satte han och jag oss i fotoautomaten på Coop i Ljusdal och blev förevigade. Gustav frågade efteråt "men var är farbrorn som knäpper kort då?". Han trodde att det satt en farbror inne i automaten och fotograferade. Hi hi vad gulligt!

I morgon blir det julklappsshopping i Birsta. Om det inte blir snöoväder förstås. Hann in en snabbis på KappAhl idag också innan mötet, köpte 2 st behåar. Skriv nu för guds skull upp det i era intresseböcker. Behåarna har ju liksom blivit lite för stora både här och där nu.

Fick idag reda på att MB ska flytta ifrån sin sambo.
MB är en man som jag var oerhört förälskad i för ett tag sedan. Det sa PANG en kväll när jag träffade honom, en väldigt märklig känsla faktiskt. Sedan följde månader av sms och telefonsamtal. Han gjorde tidigt klart för mig att han inte hade några planer på att flytta ifrån sin sambo. Han påverkade mig oerhört mycket och jag var väldigt attraherad av honom. Men sen kände jag att "nä, han är inget för mig". En sån där kille som flirtar åt alla håll. Ingen att lita på om man säger så. Nu ska han alltså bli singel. Hm. Det känns faktiskt... ingenting.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trist med MB. Men kanske kan det ändå bli nåt? Nu när han äntligen är tillgänglig då!!!/Sarah

Daarkh sa...

Tack för kommentaren på mitt senaste inlägg. Känner igen mig direkt i vad du säger med stolar och liknande, även om mitt största hatobjekt varit de där billiga vita plaststolarna alla köper till sina uteplatser. Jag känner hur de ger vika bara jag funderar att sätta mig i dem.

Det kändes bra att läsa igenom din blogg innan operationen också. Det blev lättare att ta till sig på något sätt just för att du var Ljusdalsbo.

Rent generellt mår jag ganska ok, mest jobbigt är att alla tabletter mot smärtstillande gör mig sömnig och magen spänner väldigt mycket när man ätit. Men som du sa, det borde ge med sig efter nån vecka när magen anpassat sig mer.