2008-12-14

UGG

Jag tycker att de här UGGstövlarna är snygga, men ack så dyra. Finns tydligen bara i damstorlekar också, i alla fall på de skoaffärer jag har kollat på :-(




Skulle mycket väl kunna tänka mig ett par ljusbeigea höga såna här stövlar. På Ebay finns det, men hallå liksom?!? Våga skicka efter ett par för tusen spänn och så kanske man inte kan ha dem? "US Size 11", vad är det? Det är tydligen skillnad på "US size" och "UK size". Hm. Jag vågar nog inte...

För övrigt så är fotodagboken uppdaterad med en del foton från igår med Gustav och Elin...

4 kommentarer:

snöstjärna sa...

Ellos har annars en billig sådan stövel, som jag har hört att många prisat. Kanske kan vara något att testa i alla fall. Finns ända upp till storlek 42.

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23181&productId=209475&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Mia sa...

Snöstjärna:
Ah, ja de var fina. Tyvärr har jag storlek 42, så det är till att leta vidare... Tack ändå!

Mia sa...

Snöstjärna: Hjärnsläpp, jag menar att jag har storlek 43, inget annat!!!

angela sa...

Hittade den här sidan http://www.convertworld.com/sv/skostorlek/ Och om jag såg rätt är size 11 usa lika med 43 här.
Men dubbelkolla så jag inte lurar dig.