2008-12-11

Halkigt

Värsta snöovädret här och i morse gled min bil rakt fram i en rondell trots vinterdäck och 4-hjulsdrift. Ikväll ska jag till Hudik på styrelsemöte så det blir till att ta det lugnt och åka i god tid.

Ska iväg och ta nya kort till körkortet idag, ska ju bli lite kul att få en "smalisbild" på körkortet, trots att jag inte är så överväldigad i att bli fotad. Ja angående allt som försvann med min plånbok så är det lika bra att fixa allt på en gång. Har beställ nya kort, ja de jag kommer ihåg att jag hade i alla fall. Vilket jäkla besvär på grund av tjuven/arna! Bibliotekskort och sjukhuskort får jag fixa vid tillfälle.

Det som nästan skär mest i hjärtat är att jag fått en egen handskriven önskelista av Gustav som jag la i plånboken. Den är nu borta. Ett alldeles nytt kort på Elin hade jag också. :-(

Inga kommentarer: